Powody by przejść na auto elektryczne.
Zamiast klasycznego silnika spalinowego, samochód elektryczny jest napędzany wyłącznie przez silnik elektryczny, który czerpie energie z akumulatora wysokonapięciowego. Samochody te nie wytwarzają żadnych emisji ze spalania paliw kopalnych*, są łatwiejsze w obsłudze niż samochody tradycyjne, charakteryzują się płynnym przyspieszeniem oraz są w zasadzie bezgłośne.




Korzyści z posiadania samochodu elektrycznego:
Energia elektryczna jest zdecydowanie tańsza od benzyny bądź diesla.
Silnik elektryczny nie generuje emisji CO2.
Serwisowanie samochodu elektrycznego jest zdecydowanie łatwiejsze oraz tańsze.
Statystycznie ponad 80% doładowań odbywa się w domu przez co oszczędzamy czas – wystarczy podłączyć pojazd po powrocie do domu.
Samochody elektryczne oraz hybrydy plug-in posiadają specyficzne innowacje, w tym możliwość ogrzania bądź schłodzenia kabiny pasażera przed odbyciem podróży, a tym samym poprawę efektowności oraz wydajności (m.in. w okresie zimowym).
Brak akcyzy dla samochodów elektrycznych.
Darmowe parkowanie na parkingach publicznych.
Dostęp do buspasów.
Zielone tablice rejestracyjne.
Silnik elektryczny nie generuje emisji CO2.
Serwisowanie samochodu elektrycznego jest zdecydowanie łatwiejsze oraz tańsze.
Statystycznie ponad 80% doładowań odbywa się w domu przez co oszczędzamy czas – wystarczy podłączyć pojazd po powrocie do domu.
Samochody elektryczne oraz hybrydy plug-in posiadają specyficzne innowacje, w tym możliwość ogrzania bądź schłodzenia kabiny pasażera przed odbyciem podróży, a tym samym poprawę efektowności oraz wydajności (m.in. w okresie zimowym).
Brak akcyzy dla samochodów elektrycznych.
Darmowe parkowanie na parkingach publicznych.
Dostęp do buspasów.
Zielone tablice rejestracyjne.
POWODY BY PRZEJŚĆ
NA POJAZD HYBRYDOWY TYPU PLUG-IN.
Jeśli poszukujesz korzyści obu rozwiązań to hybryda typu plug-in będzie najlepszym rozwiązaniem.
Samochód ten posiada konwencjonalny silnik spalinowy oraz napęd elektryczny. To oznacza nieograniczony zasięg oraz możliwość pokonywania długich podróży, a także
elektryczną autonomię w ruchu miejskim.








Hybrydy Plug-in BMW to pojazdy niskoemisyjne z CO2 w większości poniżej 50 g/km. W ruchu miejskim pozwalają na jazdę z wykorzystaniem wyłącznie silnika elektrycznego z
zerową lokalną emisją CO2. Po wykorzystaniu energii elektrycznej w akumulatorze hybryda plug-in zachowuje się jak klasyczna hybryda.
Możliwe są duże oszczędności w przypadku małych przebiegów ze względu na zdecydowanie niższe koszty energii elektrycznej. Brak akcyzy w przypadku hybryd plug-in z silnikiem spalinowym do 2 000 cm3 oraz połowa wartości akcyzy przy pojemności powyżej 2000 cm3.
Hybrydy Plug-in BMW to połączenie dwóch światów: z jednej strony praktycznie bezgłośna i bez emisyjna jazda z użyciem silnika elektrycznego, a z drugiej wysoka efektywność silnika spalinowego, która pozwala na pokonanie dłuższych odcinków.
Samochody elektryczne oraz hybrydy plug-in posiadają specyficzne innowacje, w tym możliwość ogrzania bądź schłodzenia kabiny pasażera przed odbyciem podróży, a tym samym poprawę efektowności oraz wydajności (m.in. w okresie zimowym).
Możliwe są duże oszczędności w przypadku małych przebiegów ze względu na zdecydowanie niższe koszty energii elektrycznej. Brak akcyzy w przypadku hybryd plug-in z silnikiem spalinowym do 2 000 cm3 oraz połowa wartości akcyzy przy pojemności powyżej 2000 cm3.
Hybrydy Plug-in BMW to połączenie dwóch światów: z jednej strony praktycznie bezgłośna i bez emisyjna jazda z użyciem silnika elektrycznego, a z drugiej wysoka efektywność silnika spalinowego, która pozwala na pokonanie dłuższych odcinków.
Samochody elektryczne oraz hybrydy plug-in posiadają specyficzne innowacje, w tym możliwość ogrzania bądź schłodzenia kabiny pasażera przed odbyciem podróży, a tym samym poprawę efektowności oraz wydajności (m.in. w okresie zimowym).
Samochody elektryczne i hybrydy.
Mild Hybrid.

Mild Hybrid to jednostki silnikowe, które stanową pewien rodzaj półhybrydy – połączenie klasycznego układu napędowego z układem hybrydowym.
Dzięki techlologii mild hybrid mniejszym kosztem (w porównaniu do hybrydy plug-in) uzyskujemy znaczne zwiększenie wydajności, co ma ogromne znaczenie w kontekście
walki o ograniczenie spalania i mniejszą emisję zanieczyszczeń.
Silnik elektryczny płynnie i w sposób automatyczny wspomaga silnik salinowy. W technologii mild hybrid wykorzystana jest 48-woltowa instalacja elektryczna z alternatorem pełniącym funkcję rozrusznika. Takie rozwiązanie zmniejsza obciążenie silnika, tym samym zwiększając jego wydajność i to bez uszczerbku dla dynamiki
jazdy.
Połączenie tego układu z drugim akumulatorem zwiększa efektywność i optymalizuje działanie funkcji start&stopu, zwiększając płynność podczas każdorazowego
uruchamiania silnika.
"TANKOWANIE" ZAWSZE I WSZĘDZIE.
